Reparatievoorwaarden
1. In het geval dat de klant besluit op basis van de diagnose van de te verrichten reparatie van de feitelijke reparatie af te zien, zullen enkel de diagnosekosten en arbeidsloon in rekening worden gebracht. Dat is €69,- inclusief BTW. Heeft de monteur meer tijd nodig? U betaalt slechts € 24,50 per 15 minuten.
2. In het geval dat tijdens de uitvoering van de reparatie duidelijk wordt dat de initiële globaal begrote kosten zullen worden overschreden, zal de monteur dit overleggen met de klant.
3. In het geval dat er een tweede servicebezoek voor dezelfde reparatie noodzakelijk zal zijn, dan zal er voor dit tweede servicebezoek geen voorrijkosten/diagnosekosten worden gerekend.
4. Reparaties worden uitgevoerd op het aangegeven adres.
5. De klant ontvangt een gespecificeerde rekening met betrekking tot de reparatie die uitgevoerd is.
6. Reparaties aan huishoudelijke apparaten (wasmachine, vaatwasser, koelkast, vriezer etc.) worden tegen contante betaling en pin betalingen verricht. Tevens bestaat er een mogelijkheid om het bedrag over te maken via de ‘’Tikkie’ app. Bij niet betalen heeft Witgoedreparatie-groningen.nl het recht het gerepareerde apparaat onder zich te houden, totdat de rekening is voldaan. Hierbij zullen administratiekosten in rekening worden gebracht.
7. Op alle uitgevoerde reparaties door Witgoedreparatie-groningen.nl geldt een garantie van drie maanden. Op onderdelen geldt er een garantie van 1 jaar. De reparatienota geldt hierbij als garantiebewijs. Normale slijtage en slijtage aan onderhevige onderdelen, zoals glas, kunststof en rubber zijn van deze garantie uitgesloten.
8. Een onderdeel dat speciaal voor en in opdracht van de klant besteld wordt, dient ten allen tijde te worden afgenomen en te worden betaald. Daarnaast kan het onderdeel niet worden omgeruild.